luni, 26 august 2013

Obiect

Nimic nu mai "strânge",
Croiesc in coală de hârtie 
Albă, dreaptă, goal-orizontală.

Deasupra mi se perinda
Pisici in mărțișoare,
Printesa Sissi imi tropăie cu tocuri fine pe podea,
Lăsând parfum de anason.
In Catedrala Sfântului Ștefan de dincolo
Bat clopotele!
N-aud nimic!

Aseară am vazut  Boreala.
Alb-negru…
Am clipit,
Alb-negru…
Am clipit iar.
De la celuloză trebuie sa-mi fi crăpat celulele cu bastonaşe.
Nu văd!

    Termin de numărat nisipul vertical
                                                                                Abia când fluturele din glezna mâinii drepte
                                                                                M-atinge amical.


                                                                                 Atunci resimt … ceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate